بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با این شرایط می‌توانیم قهرمان شویم/ روی نیمکت دستم خالی نیست

http://esesclub.com/public/album_photo/8c/05/08/7f58f_71c7.jpg?c=2142

سرمربی استقلال در مورد مسایل فنی این مسابقه گفت: دیروز هم برخی خبرنگاران گفتند جنگ میانه میدان است و همین طور هم بود من از خط هافبکم راضی هستم اما باید بهتر باشند و آندو و نکونام در میانه میدان خیلی تلاش کردند.
وی افزود: یادم می‌آید در سال دوم حضورم در سپاهان کار خوبی انجام دادیم و 17 گل به غول های آسیایی زدم. البته باید ابزار فراهم باشد. ما نیروی انسانی داریم اما ابزار سخت افزاری نداریم. به بازیکن به موقع پول بدهیم و بتوانیم ابزار لازم را برای تنبیه و تشویق داشته باشیم خیلی خوب است و مسایل سخت افزاری درست شود خیلی خوب است. اکنون ما ببریم یا نبریم از نظر انگیزشی فرقی ندارد. سال گذشته ما در لیگ و حضور در چهار تیم برتر آسیا هم قرار گرفتیم اما 7-8 میلیون بیشتر پاداش نگرفتیم و اگر این مسایل حل شود کیفیت فنی زمین‌ها بالا برود کیفیت فوتبال‌مان هم بالا می‌رود و فوتبال تیکی تاکایی که گفتید می‌توان بازی کرد.
وی ادامه داد: این هفته تنها هفته‌ای بود که توانستیم سه جلسه تمرین کنیم که کیفیت فوتبال استقلال را ببینید. نسبت به بازی‌های قبل خیلی بهتر شدیم و ایجاد موقعیت‌هایمان بهتر شد و در این بازی هم گل نخوردیم و خط هافبک ما باید طراوت لازم را داشته باشد. با حضور خسرو و غلام نژاد بهتر می‌شویم.
قلعه نویی در مورد وضعیت جمشیدیان گفت: او وجدانی مصدوم است و بعد از آن بازی در تمرینات گروهی نبود. در کشاله و دیگر نقاط  درد دارد که کادر پزشکی مان مشغول مداوایش است. در مورد برهانی هم تشخیض من بود که در فهرست 18 نفره نباشد.
سرمربی استقلال در مورد وضعیت فنی بازی با سپاهان گفت: هر دو تیم بازی را روی زمین خوب کار کردند و قبول دارم در برخی دقایق تحت فشار بودیم و توپ را دفع کردیم ولی در 7 دقیقه آخر سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم و سپاهان هم همین طور موقعیت داشت در اوایل بازی طبیعی بود که کمی بازی فیزیکی باشد.
قلعه نویی در مورد اینکه چرا از یامان باصفا استفاده نمی کند،ادامه داد: گرت بیل از روز اولی که رئال رفت فیکس بود؟ مدتی با رئال تمرین می‌کرد بازیکن جوان باید زمانی بازی کند که نسوزد. اگر ایمان باصفا را بازی بدهیم سرمایه‌اش می‌سوزد. روزهایی که استقلال بد بازی می‌کند فرستادن جوان به میدان سوزاندن جوان است. من نگفتم ایمان با صفا بهتر از امید ابراهیمی است گفتم مثل اوست از این هفته در جام حذفی به او بیشتر میدان می‌دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 9 / 1392برچسب:استقلال,امیرقلعه نویی,هفته هفدهم,سپاهان اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com